Vertek van de Sea Beryl - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Bertus Buys - WaarBenJij.nu Vertek van de Sea Beryl - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Bertus Buys - WaarBenJij.nu

Vertek van de Sea Beryl

Door: Bertus Buys

Blijf op de hoogte en volg Bertus

18 Mei 2006 | Nederland, Scheveningen

Beste allemaal,Het heeft wat lang geduurd voor er een bericht van
De Sea beryl verschijnt.
Dus nu dan ,de grote voorbereidingen zijn achter de rug en heb
Een datum geprikt.Volgende week Zondag 28 Mei 2006 om 11uur
Hoop ik het ruime sop te kiezen.
De eerste bestemming zal wel Oostende zijn om in te slingeren.
De komende Maanden trek ik rustig naar het zuiden,de eerste grote
Oversteek zal vanuit Zuid Portigal naar de eilanden groep Madeira
Gaan.
Vandaar uit de Canarische eilanden en dan de grote oversteek
Naar de Carib of misschien eerst de Kaap verdische eilanden
En daarna oversteken,maar de eerste maanden rustig aan

  • 18 Mei 2006 - 14:54

    Maaike:

    heey opaaa!!! leuke allemaal !! kan je dus wel op me verjaardag komen jipppieee :):) daar ben ik erg blij mee! kusss je klein dochter maaike

  • 18 Mei 2006 - 18:59

    Kim:

    Wij zijn er bij hoor!, en zondag a.s. ook lekker zeilen? Mam, pap, Ferdi en ik gaan mee hoor. Maaike en floor weet ik nog niet, want die heb ik nog niet gevraagd. Zowiezo zie ik je morgen! kus, Kim

  • 18 Mei 2006 - 19:49

    Floor:

    heeeyy opaatje,
    Ja ik ben er a.s zondag denk er wel bij:D Je gaat wel een leuke tocht tegen moet!!ik ga je wel missen:D kusjesss floortje

  • 19 Mei 2006 - 12:26

    Liza:

    heey opa ik ben er zondag ook bij hoor:d we gaan je wel missen hoor:d heel veel plezier xxxx liza

  • 20 Mei 2006 - 10:41

    Pim En Meta A/b S.y. LINEA:

    Bertus: Goede vaart en een behouden aankomst gewenst.

    Meta en Pim

  • 20 Mei 2006 - 11:42

    Alie:

    Goede reis voor jou en de Sea Beryl

  • 20 Mei 2006 - 18:55

    Rita:

    Hoi Bertus, het gaat dus eindelijk gebeuren.
    Ik ben stik jaloers en zal onze gesprekken missen, alhoewel emailen kan natuurlijk ook nog altijd. Toi toi toi
    Rita

  • 21 Mei 2006 - 17:58

    Stefan En Natascha Verweij:

    Ha die Bertus,

    Een jaar geleden zaten we nog samen op de Azoren en bedacht je dat je ook wel eens zo'n lange reis wilde maken. En nu gaat het dan gebeuren. Je gaat een fantastische tijd tegemoet!! We gaan jou op je mooie Sea Beryl zeker volgen. Geniet ze en een behouden vaart.

    Liefs Stefan, Natascha en Nikki

  • 21 Mei 2006 - 18:03

    Stefan En Natascha Verweij:

    Vergat nog te zeggen dat we je jammergenoeg niet kunnen komen uitzwaaien omdat we dan op vakantie zijn. We zullen een borrel op je drinken!

    Groetjes Stefan en Natascha

  • 22 Mei 2006 - 10:14

    Ferdi:

    He Bertus, ik vond het erg gezellig gister in de Raar. Ik zie u a.s. donderdag nog bij Kim in haar nieuwe huis, maar wil u alvast een goede reis toewensen en misschien tot op de Caribbean, toch?

  • 22 Mei 2006 - 19:23

    Aad En Lolitha:

    ik heb gehoord dat je weer een lange reis gaat maken we willen je een behouden vaart toe wensen en we blijven je weblog volgen de groetjes van ons .

  • 23 Mei 2006 - 08:34

    Piet Buijs:

    Ha Bertus Het is zo ver!
    Je grote droom komt uit
    We zwaaien je zondag natuutlijk uit.
    Goede reis en behoudenvaart
    piet en anneke

  • 26 Mei 2006 - 17:40

    Lida En Hans:

    Ha Bertus,
    Eindelijk komt je grote wens uit. Het ruime sop kiezen. Genieten van wind en water. Op je gemak mooie plekken bekijken. Een heerlijk vooruitzicht! Wij wensen je behouden vaart en veel plezier. Geniet er maar van!

  • 27 Mei 2006 - 11:02

    Jacob En Mieke Hoogenboom:

    Beste Zwager,
    Heel veel succes en mooi weer, althans niet te zware stormen en vooral een behouden vaart. We mailen.

    Jacob

  • 28 Mei 2006 - 20:07

    Arnoud En Rona:

    Bertus goede reis en wij hopen je te
    zien op een van die mooie eilanden met witte stranden en prachtige licht blauwe baaien.

    Wij houden van je en een behouden vaart!

  • 29 Mei 2006 - 06:31

    Kim:

    Opa, je bent nu vetrokken. Ik vraag me af hoe ver je bent gekomen! Het was namelijk rot weer. Vond je de foto mooi? kus kim

  • 29 Mei 2006 - 12:07

    Astrid:

    Hai Bertus,

    En, bevalt Hellevoetsluis? Jammer dat we elkaar daar niet meer hebben gezien zondagmiddag. Moesten op zoek naar een lekkage in de boot van Alex. We redden het dus niet meer om naar je toe te komen. Geniet van alles om je heen en wie weet komen wij je een keer 'bezoeken'. Groetjes van Astrid en Alex

  • 29 Mei 2006 - 16:27

    Serge & Willeke:

    Hoi Bertus; We wensen je heel veel plezier en een behouden vaart. Geniet ervan en misschien komen we elkaar ergens in de Carib tegen. Groetjes Serge & Willeke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bertus

Rondje Atlantic Bertus vertelt over zijn reis over de Atlantische Oceaan. Op zijn weblog houdt hij bij waar hij is en hoe het met hem gaat. Al zeilende vond hij dat hij toch verder wilde en vanaf nu zeilt hij rond de wereld in zijn Standfast 40 een Frans Maas jacht. De eerste winter stop wil hij maken in Nieuw zealand

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 742
Totaal aantal bezoekers 358232

Voorgaande reizen:

28 Mei 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: